onsdag 6. april 2011

hva skal man si

Ikke noe forandring med svigerfar.Legene har ikke turt og forandre noe på medisinene.Skulle prøve å justere medisinene i morra og se om noe blir forandret.Di prøvde å ta ned litt på oksygene men da dalte hvilepusten eller hva det heter så da var det bare å få det opp igjen.

Halvbroren til Yngvar er i Oslo.Tatt en operasjon i hjernen.Går visst dårlig  med han også så di regnet med at han kom til kr.sand i morra og sannsynligvis på samme avdeling hvis ikke tilstanden blir bedre.Sa da kan di riskerere å få far og sønn på siden av hverandre.Er ikke bare bare....

Kommer nok ikke til å være så mye på sykehuset jeg.Er visst bare 2 og 2 som kan inn samtidig og søskene vil helst deles mellom di.Noe jeg forstår veldig godt.Så blir å ta vare på og støtte Yngvar den lille tida han er hjemme.Er bare hjemme og sover og reiser ned igjen.

I dag har jeg vært hos fysion.Gikk ikke så veldig bra det akkuratt.Alle øvelsene gjorde vondt så hun visste ikke helt hva vi kunne finne på videre.Neste gang skal vi prøve massasje og se om det hjelper.Kjente litt på meg i dag og da hadde jeg vondt i fra nakken og ned til fu ballene.Der var det jammen med vondt.Følte meg lite lur der ho knadde på fu ballene.Godt jeg har kvinnelig fysio sier jeg bare.
har også vært hos mamma og spist deilig kjøttkake middag.Blir nok lite middag på meg framover da Yngvar er mest på sykehuset.Gidder ikke lage middag til bare til meg selv.

Ble oppringt av legekontoret i dag.Fastlegen min har brukket begge armene så kommer nok ikke tilbake før i mai.Skal ta den sukkersyke prøven rett etter påske og spurte om jeg trengte en legtime til dette.Sa ja det trengte jeg måtte ha ny sykemelding.Ble satt opp på ho jeg hadde første ganga med bekkenløsning som ikke ville gi meg sykemelding.Så dette kan bli spennende og se om hun nekter med denne ganga også.ordner seg nok det også..

Sover så dårlig om nettene fortida.Våkner mange ganger og våkner tidlig.Skulle ønske jeg hadde ett godt sovehjeret som flesteparten av di gravide har.Kunne sove lenge før.Men ikke nå.Så nå tar jeg og legger meg på sofaen og blir der til natta tenker jeg.

2 kommentarer:

  1. Så trist å høre.... Håper det går bra med dem begge 2..Blir mye for dere dette...
    Tenker på dere..
    Stoor varm klem kommer her <3

    SvarSlett
  2. ja uff. håper d går bra me de begge...
    æ skal prøve å få invitert dæ på middag:)
    ja æ kan ikkje skjønne at du sover så dårlig, æ måtte jo ha vekkerklokka på om morraen for å komme opp på ei sjebelig tid æ når æ va gravid.
    klemz lillesøster:)

    SvarSlett