mandag 30. mai 2011

forbanna nav!!

Det sies at d jobber inkompenente folk på nav og må si meg enig.Ringte di i begynnelsen av mai.Hadde ikke fått penger siden 13 april og lurte på og tid neste lønning kom.Alt lå klart til utbetaling men fikk di ikke på konto før i siste virkedag denne mnd.Ringte di i dag og fikk beskjed om at nei her mangler vi papirer på deg så du får ingen penger før om en mnd!!WHAT??Dette sa di ingenting om forrige gang jeg ringte..
Kom på at jeg hadde orginalen av ett papir som nav tok kopi av når jeg leverte enn sykemelding.Durte ned til di og spurte om det var dette di mangler.Ja det var det.Dette har jeg jo levert inn 21 APRIL!!å da har vi nok rotet det vekk.Bare vent litt du...Satt i informajsonen og hørte at di snakket om min sak og hvem som hadde skylda.Ho kom tilbake og unnskyldte seg at di hadde rotet vekk papirene mine og at pengenen skulle være på konto om 2 dager..Lurer på om jeg kan stole på det.
har altså gått nesten 2 mnd uten penger fra nav og kan si at min konto er helt skrapa stakkars..

Har bestilt hotell opphold med mamma,stine og simon.Vi reiser onsdag.Trenger sårt di pengene da.Saldoen på kontoen min er = 0,00..Hadde egentlig tenkt å reise i mai men siden jeg ikke fikk penger av nav før nå måtte vi utsette det..
Er så forbanna!!!!!!!!!!!
Yngvar sin konto er å helt skrapa.Bytta jobb i juni og skulle ha hatt sluttoppgjøret fra forrige jobb 15 mai.Der fikk han akkuratt til og dekke lånet p.g.a regnskapsføreren var syk!!ble lovet at dette skulle settes inn på neste lønning som er 5 juni!!Di roter så at jeg ikke tror at han får det.

Var så blakk i dag at jeg måtte tømme glasset mitt der jeg har mynter i.Var 300; brukte di på disesel for å kunne klare og komme meg hjem igjen... Heldigvis er frysen full av mat så sulte skal vi ikke.

Håper vi får noen penger snart.lei av å være så blakk.

OPPDATERING.
Ringte nav igjen i dag.Tenkte æ måtte forsikre meg om at pengene var i komminga.Men NEI DA.Di var ikke sendt.mannen jeg prata med skjønte ingenting.Skulle ha hatt ei utbetaling i midten av mai i værtfall..
skulle gi videre beskjed til nav forvaltning at nå måtte di sende ut alle pengene mine.Kanskje jeg kan føle meg litt tik før ALLE regningenen må betales..

hater forresten NAV

2 kommentarer:

  1. jævla nav sie æ bare, skjønner ikkje åssen d e muli å holde på sånn... de skulle ha prøvd å gått uten lønn selv så kunne de ha fått sett åssen d er... tru nesten ikkje at æ har hørt om noen som har fått pengene å alt har vært i orden når man har vært sykemelt:P

    å at yngvar ikkje får pengene a den gamle jobben når han skulle er au bare heilt på haue!!!
    håper alt ordner veldig snart for dere, men herregud si i fra vist du/dere vill låne noe:)
    klemz lillesøster:)

    SvarSlett
  2. Det er noe dritt når ikke en har penger.men heldigvis fikk fu jo en god nyhet når vi var på tur da ))))At nav kan rote slik er skammelig rett og slett helt sykt.

    Masse klemmer i fra mamma.

    SvarSlett